شما اگه خدا بودین چیکار میکردی ؟

!!بازم خـط خـطی کردم این منـه لعنتـی
من اگه خدا بودم هیچکس رو مثل خودم تنها نمیذاشتم . . من اگه خدا بودم اول یاد میگرفتم گ.پ.چ.ژ رو تلفظ کنم بعد کتاب میدادم بیرون! .. من اگه خدا بودم هر چند وفت یکبار نشست عمومی برگزار می کردم و از مردم برای کارهای خودم نظر سنجی میکردم . . من اگه خدا بودم وقتی بنده مو سرویس میکردم دیگه توقع شکر گذاری ازش نداشتم . . من اگه خدا بودم خاورمیانه رو از روی نقشه پاک میکردم 124000 پیغمبر را فقط تو این سرزمین فرستادم بازم مردمش آدم نشدن . . و . . شما اگه خدا بودین چیکار میکردین؟ ؟ ؟ ؟

نظرات شما عزیزان:

parniyan
ساعت20:45---23 بهمن 1391
من اگه خدا بودم ................ نمیدونم
پری تو اگه خدا بودی که ما باید خودکشی میکردیم


2rdo0one
ساعت22:54---18 دی 1391
هفت ماه پیش! چی بگم والا . .فقط امیدوارم بتونی فراموشش کنی

صبر ایوب‏(حامد‏)‏
ساعت22:34---18 دی 1391
هفت ماه پیش دریکی ازسایتها ‏،‏ به دختری دل باختم که تفاوت۰سنی مون زیاد بود،‏ بهش میگفتم آبجی..‏ هنوزم نمی دونم به کدوم چشم دوستش دارم ..‏ آبجی ‏..‏ یا...‏ خیلی صمیمی بودیم ..‏ خداییش دختر بسیار کاملی بود ‏،‏ ازهرلحاظ عالی بود ‏...‏ یه روز یه خریت ازم سرزد و واسه همیشه از پیشم رفت...‏ ازم متنفر شد...‏ حالا من موندمو ‏..‏ دلی که نمیدونم چرا دوسش داره ‏..‏ این درد و باخودم به گور می برم ‏...‏ دوست دارم یه بار دیگه بگه حامدجان

2rdo0one
ساعت19:44---18 دی 1391
ز دردی می نالم که درمان ندارد . . . چرا اینقد دلخوری از دنیای مجازی؟

صبر ایوب
ساعت17:35---18 دی 1391
خیلی سخته آدم دردشو بدونه ، وبدونه که درمون نداره ، وبدونه که تنها راهش ، سوختنه ، کاش هرگز پام به دنیای مجازی وا نشده بود ، و .. خیلی کاش های دیگر...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, ساعت 19:1 نویسنده باران |